Ik heb een waarborg betaald. Wanneer krijg ik die terug?

Uw waarborg wordt binnen 10 werkdagen na uw vertrek teruggestort op de bankrekening waarvan uw eerste betaling is verricht. Dit op voorwaarde dat de accommodatie correct is achtergelaten volgens de vertrek-instructies die we u tijdens uw verblijf zullen overhandigen.

Hierop staat vermeld:

Haal het bedlinnen van het bed af
* Leg het dekbedovertrek, het laken en kussensloop gevouwen op uw bed. Daarbovenop legt u de gebruikte handdoeken. Laat de molton/ incontinentiehoes en de originele katoenen kussensloop op het bed liggen.
* Controleer onder de bedden en in kasten en in DVD-spelers op uw eigendommen.

Ruim de (woon- en) slaapkamer op en plaats de meubelen terug
* Plaats alle meubelen, bedden, matrassen en kinderbedjes weer terug op de originele plaats! (bij niet terugplaatsen brengen we kosten in rekening)
* Haal de prullenbakken leeg en deponeer het afval in de juiste containers.
* Tenzij met u anders is afgesproken, zorgen wij voor de schoonmaak; u dient echter wel alle prullenbakken (ook op de slaapkamers) te legen en propjes, snoepjes etc. op te rapen

Voorkom verspilling
* Draai de thermostaatknop van alle radiatoren in de woonkamer, slaapkamer en badkamer dicht, sluit ramen en doe overal alle lichten uit
* Ongeopende boodschappen niet weggooien, maar meenemen of achterlaten

Buitenom: loop even over het terras:
* zijn de asbakken leeg en schoon
* staan de terrasstoelen weer netjes en zijn de parasols dichtgeklapt?
* heeft u de kampvuurplaats gebruikt en netjes achtergelaten?
* is het eventuele stoepkrijt verwijderd en ligt er nog afval van u of uw kinderen? (denk bijvoorbeeld aan waterballonnen of snoeppapiertjes)

Schade
Indien er schade ontstaat door uw toedoen of door een van uw gasten, meld dit dan aan de beheerder/eigenaar. In de meeste gevallen nemen wij de schade voor onze rekening. Wanneer u de schade niet meldt, wordt dit altijd verrekend met de borg.