Ja. U dient uw annulering per email of eventueel schriftelijk aan ons door te geven. Na ontvangst van uw melding sturen wij u een schadenota.
In onze boekingsvoorwaarden staat precies aangegeven aan welke annuleringskosten u gebonden bent:
artikel 6.1
Bij annulering betaalt de contractant een vergoeding aan de ondernemer. Deze bedraagt:
– bij een annulering meer dan twaalf maanden voor de ingangsdatum, 10% van de overeengekomen prijs;
– bij annulering binnen twaalf tot zes maanden voor de ingangsdatum, 30% van de overeengekomen prijs;
– bij een annulering binnen vier tot zes maanden voor de ingangsdatum, 70% van de overeengekomen prijs;
– bij annulering binnen twee tot vier maanden voor de ingangsdatum, 80% van de overeengekomen prijs;
– bij annulering binnen twee maanden voor de ingangsdatum, 95% van de overeengekomen prijs;
– bij annulering op of na de dag van de ingangsdatum, 100% van de overeengekomen prijs.
Indien u een annuleringsverzekering bij ons hebt afgesloten en de reden van uw annulering valt onder de dekking van uw polis, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbetaling(en) terug. Heeft u elders een annuleringsverzekering afgesloten, dan kunt u de schadenota indienen bij uw verzekeraar.